sandraenkevin.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Sandra en Kevin

Reacties

Reacties

Lidy

Hey lieve Sandra en Kevin,
Nog een paar weken in Giethoorn geld verdienen en dan begint jullie grote avontuur! Veel succes met de rest van alle voorbereidingen en het plannen van jullie trip. Ik reis op deze manier graag met jullie mee! Straks zijn jullie ver weg down under, maar ook weer dichtbij door het lezen van jullie verslagen. Ik kijk er nu al naar uit!! liefs, mama Lidy

Irma

Jaaa! Leuk dit! Nog eventjes bikkelen en dan kan jullie avontuur beginnen! Kijk nu al uit naar de verhalen :D kusje

Gerda

Hey Sandra en Kevin, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen in alle avonturen. Tot ziens in NZ! vele groetjes van Tiemen en mij.

marian

Hoi Sandra en Kevin,
Ik had nog even willen komen om jullie een hele fijne tijd te wensen maar helaas ontbreekt het mij aan de tijd. Daarom via deze weg .
Ik wens jullie heel veel plezier en geniet er van. Voordat je het weet zijn de 8 maanden weer om.

Groetjes Wim en Marian

Riekie

Hoi Sandra en Kevin
Wij wensen jullie een hele goede reis en een mooie tijd in NZ
En geniet ervan
Leuk dat we op deze manier kunnen meegenieten van jullie verhalen

Groet Jos en Riekie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active