sandraenkevin.reismee.nl

Veilig en wel geland!

Kia ora! Zondag is onze reis dan eindelijk begonnen, om half 4 zaten we in het vliegtuig voor de 1e vlucht naar Dubai. Eerst afscheid genomen van onze lieve familie en toen we door de douane waren hebben we nog maar even de laatste mckroket genomen. We waren veel te vroeg bij de gate, want we dachten dat we er om 14 uur uiterlijk moesten zijn maar het was vanaf 14uur.. maar daardoor hadden we wel een zitplaats, want de halve gate was afgesloten vanwege lekkage. Toen we het vliegtuig uitstapten in Dubai, stonden we in de slurf al meteen op vloerbedekking en de luchthaven was heel mooi, luxe en groot. We moesten 15 minuten rijden naar de terminal waarvandaan we weer vertrokken naar Singapore. Daar aangekomen moesten we uitchecken, er stond een hele grote rij dus we gingen eerst even naar de wc en zijn daarna aangesloten in de rij. Toen we eindelijk aan de beurt waren bleek dat we nog een speciaal papiertje moesten invullen met gegevens over de vlucht, onszelf en de verblijfplaats in Singapore. Daardoor waren we bijna de laatste die bij de bagage kwamen en onze stond daar al klaar! Er zou iemand klaarstaan om ons naar het hotel te brengen, maar die was nergens te bekennen, we hebben een tijdje gewacht en zijn uiteindelijk naar de balie gegaan. Het bleek dat het mannetje weg was gegaan omdat het te lang duurde... maar gelukkig werd er een ander opgebeld en na 2 uur wachten zijn we toch nog naar het hotel gebracht! Singapore is echt een hele grote en drukke stad met heel veel flatgebouwen! We hadden trek dus zijn meteen de stad ingelopen, in onze korte broeken want het was er erg warmongeveer 30 graden! Maar we konden nergens iets te eten vinden en na 1.5 uur lopen hebben we toch maar wat gekocht bij de Esso: noodles. De volgende dag bleek dat we de andere kant op moesten lopen en dan waren we binnen 15 minuten bij een groot winkelcentrum gekomen.. De stadstour was er 1 op z'n Chinees; we reden door de stad met een bus en af en toe mochten we uitstappen voor ongeveer 20 minuten ok foto's te maken en dan weer verder. Maar we hebben wel hele mooie dingen gezien, zoals een hotel met een boot erop, orchideeën tuin, stenenfabriek waar ze schilderijen maakten door stenen op te plakken, een chinese tempel en nog een soort achterstandwijkje. Kortom, we hebben veel gezien in korte tijd! Daarna werden vanaf het hotel naar het vliegveld gebracht en vlogen we via Brisbane naar Auckland waar we gistermiddag rond half 4 zijn aangekomen en vervolgens naar het hostel gebracht met een bus. We slapen in een kamer voor 6 personen en zijn optijd gaan. We gaan nu een film kijken op het kantoor van de organisatie en we krijgen een burger met patat :D Heare ra

mama Lidy

Ja hoor, het eerste verslag op de weblog. Leuk! Succes met het opstarten in Auckland, kijken naar auto etc... xxxxx

André

De eerste ervaringen zijn binnen op naar de volgende

Irma

Hoihoi!
Wat een ervaringen al in een paar dagen!
Klinkt heel leuk! Haha jammieee noodles, die zullen jullie nog wel wat vaker eten gok ik zo :p
Veel plezier in Auckland!
Kusjes van mij!

Alie

En dit was nog maar het begin,op naar de volgende belevenissen.
Veel plezier!!!

Miranda Brouwer

LEUK, LEUK!! ????

mam Jacquelien

Erg leuk om dit te lezen! Jullie zijn kanjers. Heel veel succes met het beginnen in Nieuw Zeeland. Ik zie al uit naar volgende verslag :)
Dikke knuffel voor jullie!!!

Merel

Hey reizigers,
Leuk om jullie zoo te volgen!
Heeel erg veel plezier en Sandra ik zou je zusje wel in bedwang houden ;)

Daahg

Rob

Een goed begin is het halve werk.

Jw en Yvonne

Dag reizigers,
Vanaf vandaag zullen ook wij jullie volgen.
Wat leuk dat jullie al zoveel gezien hebben.
Er zal nog een heleboel volgen.
Geniet van de dag en succes met het vinden van een auto. Grt van ons

Lidy

Het is nu iets over half 1 's nachts 15 oktober !!! Dat betekent dat je in NZ jarig bent en hier nog niet. Van harte met je 19e verjaardag en we spreken elkaar!! liefs en dikke kus van mij xxx

Jacquelien

Sandra, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Kevin hartelijk gefeliciteerd met je vriendin! Allebei een knuffel, en hopelijk gauw tot horens.

Jan & Miranda

Sandra Hartelijk Gefeliciteerd met je 19e verjaardag.
Maak er samen met Kevin een leuke dag van.
Geniet van jullie tijd samen jullie hebben er beide hard voor gewerkt.

JW en Yvonne

Hoi Sandra,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een gezellig feestje van met z'n tweeën.
Kevin ook van harte.
Geniet van deze speciale verjaardag.
Groeten van ons

Lidy

Er zijn 2 familieleden in Nieuw Zeeland jarig, Sandra en haar oom Tiemen !!! 2x proficiat.
Kevin natuurlijk ook van harte en zus Gerda ook van harte!!!
Fijne dag iedereen!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Toosje Stens

Sandra, gefeliciteerd van ons alle 4 en maak er een leuke dag van daar samen!

Groeten en een hele mooie reis verder.