sandraenkevin.reismee.nl

De zomer is begonnen!

Kia ora!

Nou het is alweer een tijdje geleden dat jullie wat van ons hebben gehoord, dat komt omdat we druk bezig zijn met vanalles doen en bekijken!

In de Coromandel hebben we een zware wandeling gedaan naar de top van "The Pinnacles" ongeveer 800 meter met heeel veel trappen... Maar de 8uur durende wandeling was het zeker waard, de wandeling zelf was mooi en het uitzicht al helemaal!

Laughing
Vervolgens zijn we naar Coromandel Town gegaan, daar zijn we in een treintje geweest bij "Driving Creek Railway" dat is een zelfgemaakte rails naar de top van een berg (100 meter) naar de "Eye Full Tower". Het was heel leuk om te zien en mee te maken! Uiteraard zijn we ook naar "Hot Water Beach" gegaan, dat was echt heel erg apart! Bij eb kan je daar komen en als je dan een stukje de zee inloopt is het zand gewoon heel erg warm. We hadden een schepje gehuurd zodat we onze eigen hotpool konden graven!
Innocent
We hebben ook nog een korte wandeling gemaakt naar "Cathedral Cove" daar was een heel mooi en rustig strandje!

Na de Coromandel zijn we naar Mount Maunganui gegaan en daar zijn we naar de top gelopen. Daar hadden we heel mooi uitzicht over het strand en de haven! We hadden ook heerlijk weer, dus we hebben nog even op het strand gelegen :) Daarna zijn we naar Whakatane gegaan en vanaf daar naar Tiemen en MJ (Sandra's neef) We hebben gekeken bij het melken van de koeien en we hebben gefitnesst in hun eigen fitness-schuurtje.

Cool
Zij hebben ons een beetje geholpen met werk zoeken en tips gegeven. Uiteindelijk heeft Nigel, een man in Napier werk voor ons gevonden! Dus we zijn vertrokken naar Hastings, 4 uur lang rijden aan een stuk. We waren gelijk aangenomen en zouden de volgende maandag al beginnen, maar de volgende dag bleek dat er een hagelstorm was geweest dus we moesten een week wachten voordat we konden beginnen.

In die tussentijd zijn we naar de oostkust gegaan. In Gisborne hebben we surfles gehad, dat was gaaf! En het lukte ons zelfs al best snel om op te staan

Smile
We hebben daar ook 2 backpackers ontmoet en zij hebben ons wat tips gegeven voor "Freedom Camping", dus dat hebben we natuurlijk ook gedaan, zodat we veeeel geld kunnen besparen! Dat is onze toekomst!!
Money Mouth
Dichtbij Gisborne zijn we naar een natuurlijke glijbaan van rotsen gegaan en je eindigt in een klein meertje, dat vonden we heel leuk!

Toen we weer terugkwamen van de oostkust zijn we voor een weekendje naar Taupo gegaan met Nigel en Lisa. We hebben het hele weekend gevaren op een meer en gewakeboard en waterskien! Het weer was heerlijk, dat bleek wel weer want Sandra was heel erg verbrand

Yell
Na dit drukke weekend was het dan zover: gister was onze eerste werkdag op de Appelorchard "Alma Alta". We moeten de appelbomen uitdunnen zodat de appels die overblijven genoeg ruimte hebben om goed te groeien. Dus we moeten de beschadigde appeltjes eruit halen en bosjes appels uitdunnen. Het is saai werk, maar we verdienen goed
Wink

Haere ra!

Kiss

Ps. We proberen zo snel mogelijk de foto's toe te voegen!

Irma

Hee schatjes!
Jeeej ik ben een x de eerste die reageert (eindelijk :p)!
Wat ontzettend leuk allemaal zeg! Natuurglijbaan klinkt ook supercool! En die wandelingen waren vast heel mooi! Ben benieuwd naar de foto's!
Werkze en have fun!
Liefsxx

Lidy

Weer een verhaal met prachtige avonturen!
Succes allebei met het werken en Sandra flink blijven smeren xx

marceline

Hoi Sandra en Kevin,
Leuk om jullie verhalen te lezen.
Geniet van het mooie weer en alle belevenissen!!
Groetjes vanuit het frisse Nederland.

Gerda

Hey, wat goed dat jullie de Pinnacles hebben gedaan! Jullie engels zal ondertussen wel heel goed zijn nu je met al die backpackers aan het werk bent. Werk ze! bye bye

jannie vink

hoi
leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken soms herkenning, autopech gehad ??
Veel plezier verder en werk ze

groetjes ook van de rest